תנאי מכירה

נא לקרוא את תנאי המכירה הבאים לפני ההזמנה באתר

מה המסמך הזה? למה הוא חשוב?

תנאי השימוש והמכירה הללו ("תנאי מכירה") מסדירים את רכישת המוצרים שאנו מקדמים ומוכרים באתר זה ("מוצרים") ואת משלוח המוצרים במדינות שאליהן אנחנו מספקים. "אתר" פירושו אתר האינטרנט הממוקם ב-https://www.vans.co.il. בזמן הרכישה באתר, נבקש מכם לאשר את הסכמתכם לתנאי המכירה הללו. אם אישרתם, נכרת בינינו חוזה, בכפוף לתנאי המכירה הללו. לכן חשוב לקרוא את תנאי המכירה בתשומת לב לפני הזמנת מוצרים באתר ("הזמנה").

אם דרוש לכם מידע נוסף, הוא נמצא בדף שאלות נפוצות. אפשר גם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו כפי שמצוין בדף צור קשר.

מי אנחנו?

בתנאי המכירה הללו,"VF", "אנחנו" ו-"VANS®" פירושם הסוחר במוצרים, כלומר חברת VF Group האחראית על המכירה לצרכנים במדינה שאליה בחרתם לשלוח את המוצרים. כדי לאתר את חברת VF שתמכור לכם, ראו את הרשימה המלאה כאן. אם כבר רכשתם מוצר, אפשר לוודא את שם החברה על הקבלה. אפשר ליצור איתנו קשר בדף צור קשר, בניהול שירות הלקוחות שלנו.

האם תיאורי המוצרים והמחירים הנם מושלמים?

אנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמידע על המוצרים יהיה מדויק ומעודכן. אך איננו מבטיחים שלא יהיו טעויות בתיאור ו/או בתמחור של המוצרים, או שהמוצרים יהיו תמיד זמינים בשעת ההזמנה.

בנוסף, הצבעים שיופיעו על המסך תלויים במחשב שלכם ובהגדרותיו, לכן איננו יכולים להבטיח שהמחשב יציג את הצבעים בצורה מדויקת.

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות את המידע על אודות המוצרים המוצגים באתר שלנו, כולל מחירים, תיאור וזמינות. אך השינויים הללו לא ישפיעו על הזמנות שכבר קיבלתם עליהן אישור קבלת הזמנה בדוא"ל (ראו להלן).

איך אני קונה באתר?

כאן נתאר את כל השלבים הנחוצים לרכישה (במונחים משפטיים, לכריתת חוזה רכישה) באתר שלנו.

שלב 1: הזמנה

כדי להשלים רכישה, עליכם להזמין תחילה את המוצרים. אחר כך אנחנו צריכים לאשר את ההזמנה.

כדי לערוך הזמנה, גילכם צריך להיות 18 ומעלה. כדי לערוך הזמנה, עליכם לבחור את המוצרים באתר, לבחור את שיטת המשלוח המועדפת ושירותים נוספים, כרצונכם, ולבסוף יש ללחוץ על כפתור “BUY NOW”. לא נאשר הזמנות שנערכו בצורה שונה מהמפורט לעיל.

שלב 2: אנחנו מאשרים את קבלת ההזמנה

כשאתם מזמינים דרך האתר, אתם מקבלים דוא"ל אוטומטי המאשר את קבלת ההזמנה ("דוא"ל קבלת הזמנה"). הדוא"ל על קבלת ההזמנה מכיל את הפרטים המלאים של ההזמנה שלכם (למשל, מספר הזמנה, מידע על המוצרים, מחירים, כתובת המשלוח שלכם, עלות המשלוח ועוד). שימו לב: דוא"ל קבלת ההזמנה אינו מהווה אישור הזמנה.

 

שלב 3 (רשות): תשלום מראש באמצעות שיטת תשלום אלטרנטיבית (APM)

אנו נוהגים לגבות תשלום על הזמנה ברגע שקיבלנו אישור כי המוצרים הרלוונטיים נשלחו ליעדם (ראו שלב 4 להלן).

עם זאת, במידה שתבחרו באחת משיטות התשלום האלטרנטיביות שלנו (APM) המצריכות תשלום מראש, אנו נגבה את התשלום עם אישור ההזמנה (ראו שלב 2 לעיל). למידע נוסף, ראו את תנאי התשלום שלנו.

שלב 4: אנו מאשרים שהמוצרים נשלחו – החוזה הושלם!  

לאחר קבלת ההזמנה, אנחנו שולחים לכם דוא"ל שמאשר שכל המוצרים, או חלקם, נשלחו ("דוא"ל אישור משלוח").

כשתקבלו את אישור המשלוח בדוא"ל, זה אומר שאישרנו סופית את הזמנתכם ושחוזה הרכישה בינינו הושלם בנוגע למוצרים שנשלחו. חוזה כזה מורכב מהפריטים הבאים: ההזמנה שלכם; דוא"ל קבלת ההזמנה ודוא"ל אישור המשלוח; תנאי המכירה החלים באותה עת. לא יחולו עליו שום תנאים אחרים.

אישור המשלוח שקיבלתם בדוא"ל יכיל העתק בלתי ניתן לשינוי של גרסת תנאי המכירה שהיתה בתוקף בזמן שחוזה הרכישה הושלם, לעיונכם בעתיד.

מתי לא מאשרים הזמנות?

אמנם אנו עושים כמיטב יכולתנו לאשר הזמנות, אך במקרים מסוימים אנו עשויים לסרב. למשל, אם:

i.מסרתם לנו מידע חסר, לא מדויק או לא נכון לגבי זהותכם, גילכם, פרטי התשלום שלכם, פרטי החיוב, הכתובת למשלוח;

ii. גילינו שחלה טעות באתר בנוגע למוצרים שהזמנתם, למשל ביחס למחיר או לתיאור שהוצג;

iii.לצערנו, המוצרים שהזמנתם אזלו מהמלאי או לא זמינים יותר;

iv.יש לנו סיבה לחשוב שאתם מתכוונים למכור את המוצרים מחדש.

אם לא נוכל לאשר את הזמנתכם, ניצור איתכם קשר בדוא״ל בהקדם האפשרי, אבל בכל מקרה לא יאוחר מ-30 יום מיום ההזמנה. אם לא נוכל לאשר את הזמנתכם מפני שהמוצרים כבר לא זמינים, או בגלל טעות במחיר ו/או במידע אחר באתר שלנו, נחזיר לכם כל סכום שכבר חויבתם בו עבור המוצרים.

במקרה שבחרתם בשיטת תשלום אלטרנטיבית, ייתכן שבאופן חריג כבר גבינו את התשלום לפני שגילינו שהמוצרים אינם זמינים. במקרה זה, ניצור איתכם קשר מיידי ונחזיר לכם את מלוא הסכום.

איך אשלם על המוצרים?

אנחנו מקבלים כמה אמצעי תשלום על רכישה באתר. בתנאי התשלום שלנו תמצאו פרטים ממצים

 

מתי ישלחו לי את המוצרים? איך אעקוב אחר מצב ההזמנה שלי?

אנו מציעים מגוון אפשרויות משלוח. תוכלו לבחור באפשרות המתאימה ביותר עבורכם. ייתכן שאפשרויות משלוח שונות יהיו כרוכות בתנאים ספציפיים וחיובי משלוח שונים. בתנאי המשלוחשלנו תמצאו פרטים ממצים.

אפשר לעקוב אחר המשלוח באמצעות לחיצה על הקישור "עקוב אחר ההזמנה שלי" באישור המשלוח שנשלח אליכם בדוא״לֹ. שימו לב כי לחיצה על הקישור תעביר אתכם לאתר חברת השליחויות, שלא אנחנו מנהלים אותו.

אני רוצה להחזיר מוצר שנרכש כאן. מה עליי לעשות?

אנחנו מקווים שאתם מרוצים מהרכישה מ-VANS®, אך נבין אם תרצו להחזיר אחד מהמוצרים או את כולם. תוכלו להחזיר את המוצרים אם אתם לא מרוצים או אם פשוט שיניתם את דעתכם, וזאת תוך 30 יום מקבלתם (זכות לביטול העסקה).

כמו כן, אפשר להחזיר מוצרים פגומים תוך שנתיים או פרק זמן ארוך יותר בהתאם לקבוע בחוק המקומי (אחריות למוצרים פגומים)). 

בשני המקרים, תוכלו לקבל החזר. בתנאי ההחזרה שלנו תמצאו פרטים מלאים והוראות איך להחזיר מוצרים.

למי להתקשר אם יש לי בעיה עם רכישה או מוצר או אם אני רוצה להתלנן? האם ל- VANS® יש שירות לקוחות אחרי המכירה?

אם נתקלתם בבעיות או שברצונכם להתלונן על מוצר או רכישה שנעשתה באתר, או אם אתם פשוט זקוקים לעזרה לאחר המכירה, אפשר ליצור איתנו קשר כפי שצוין בדף צור קשר, בניהול שירות הלקוחות שלנו. את שירות הלקוחות שלנו מנהלות, לחלופין, חברת הבת שלנו VF Northern Europe Services ltd, ב-Park Road East בקלברטון, נוטינגהם NG14 6GD, בריטניה, או הספקית צד שלישי שלנו, חברת Concentrix Services הבולגרית, שמשרדיה ממוקמים ברחוב Atanas Dukov 29 במרכז ריינבו, סופיה, בולגריה.

מהי האחריות של VANS® אם משהו משתבש ברכישה או במוצר?

האחריות שלנו לנזקים שנגרמו בגלל רשלנות קלה, בלי קשר לעילה המשפטית שלהם, מוגבלת כמפורט להלן: (i) החבות שלנו מגיעה לסכום הנזקים הצפויים האופיינים לסוג חוזה זה עקב הפרת התחייבויות חוזיות יסודיות; (ii) לא נהיה אחראים עקב הפרה ברשלנות קלה של חובת זהירות אחרת החלה במקרה זה.

מגבלות האחריות לעיל לא יחולו על חבות המוטלת על פי חוק וחבות על נזקי גוף שנגרמו באשם. בנוסף, מגבלות אלה על אחריות, לא יחולו אם וככל ש- VF נטלה על עצמה ערבות ספציפית. ההוראות דלעיל יחולו בהתאם לאחריותנו להוצאות סרק.

בכל מקרה, עליכם לנקוט באמצעים הולמים על מנת למנוע ולהקטין נזקים.

שימו לב גם שלא נישא באחריות לעיכובים או לאי ביצוע התחייבותנו במסגרת תנאי המכירה הללו אם העיכוב או אי הביצוע נגרם בנסיבות שמעבר לשליטתנו הסבירה, כולל, למשל, אסונות טבע, מלחמה או מרי אזרחי, שביתות, התערבות ממשלתית, מחדלי הספק(ים) שלנו, מחדלים שלכם במסירת מידע מדויק או בעמידה בתשלום. נודיע לכם על כל אירוע בלתי צפוי כזה בהקדם האפשרי לאחר התרחשותו ונעשה כמיטב יכולתנו להקטין את השפעתו על הביצועים שלנו ככל האפשר באופן סביר. במקרה שההפרעה תימשך למעלה משבועיים, תורשו לבטל את ההזמנה ולקבל החזר.

שום דבר מהאמור בתנאי המכירה לא ישפיע על זכויותיכם החוקיות כלקוחות, כגון זכותכם לבטל עסקה או זכותכם לאחריות בחינם למוצרים פגומים כאמור בסעיף 7 לעיל, ושום דבר בתנאי המכירה לא ישלול ולא יגביל כל חבות של VANS® אותה לא ניתן לשלול או להגביל על פי החוק החל.

האם האתר אוסף ומעבד את הנתונים האישיים שלי? למה? כיצד?

כשאתם מזמינים מוצר, אתם מסכימים לאחסון, עיבוד ושימוש בנתונים האישיים שלכם לצורך טיפול בהזמנתכם. אנו מעבדים את הנתונים שלכם בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו.

שימוש באתר

גם השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש באתרשלנו.

מהם החוקים החלים? מהו בית משפט מוסמך במקרה של מחלוקות? האם VANS® מחויבת לקוד התנהגות כלשהו?

תנאי המכירה האלה כפופים מכל הבחינות לחוקי המדינה שאליה נשלח המוצר, החלים על הזמנתכם, מבלי להתייחס לכללי התנגשות דינים, לרבות ומבלי לגרוע מכלליות האמור, החקיקה המקומית שלכם המחוקקת את דירקטיבות זכויות הצרכן EU/2011/83 של האיחוד האירופי. לבתי המשפט המוסמכים של אותה מדינה תהיה סמכות שיפוט בלעדית במחלוקות הנובעות מרכישה שנערכה באתר זה או כל מוצר, למעט כל זכות על פי הוראת חובה של הדין החל לפתוח בהליכים משפטיים במקום המגורים הרגיל או מקום מושבם של הצרכנים.

שובר מתנה - BUYME

  • שובר BuyMe ("השובר") מונפק ומתופעל על ידי חברת ביי-מי טכנולוגיות בע"מ ו/או מי מטעמה ("BuyMe"), והיא האחראית הבלעדית בקשר לכל עניין הנוגע לשובר הנ"ל, לרבות הנפקתו, טעינתו, מימושו, תנאיו, ומתן שירות שוטף בקשר אליו.
  • ניתן לממש את השובר בחנויות VANS או באתר VANS בלבד . 
  • כולל כפל מבצעים/הנחות (לרבות הנחות מעדון)
  • השובר תקף ל-5 שנים מיום הנפקתו.
  • לא יינתן עודף בגין השובר.
  • החזרה/החלפה של מוצר שנרכש באמצעות שובר ייעשו על פי דין ובהתאם למדיניות ההחלפות והחזרות, כפי שתהיה מעת לעת.
  • לא ניתן לממש את השובר בחנויות עודפים
  • ביטול השובר ייעשה באמצעות פניה לשירות הלקוחות של BuyMe
  •  וי.אפ ישראל (אפארל) בע"מ לא תהא אחראית לכל מגבלה/בעיה/תקלה שתחול בקשר עם השובר, לרבות בקשר לטעינה/מימוש/פריקת השובר בחנויות הרשת. בכל בעיה בקשר לשובר הנ"ל יש לפנות ישירות לשירות הלקוחות של חברת BuyMe. באחריות מחזיק השובר כאמור להתעדכן מעת לעת באתר BuyMe בכתובת https://buyme.co.il בקשר לתנאים/מגבלות/הוראות שיחולו מעת לעת בקשר לשובר. 

 

 

 

 

 

חזרה למעלה