החלפות והחזרות

 

  • עד 14 יום מיום מקבלת הפריט
  • בתנאי שלא נעשה בו שימוש והפריט נמצא עם אריזתו והתווית המקוריים
  • פריט שנפגם ע"י הלקוח לא יהיה זכאי להחלפה/ החזרה
  • כאשר אמצעי תשלום בגין עסקה הינו תווי קניה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען לא תחול זכות הביטול.

החזרה עם שליח עד הבית

יש לשלוח מייל לשירות לקוחות האתר עם מספר ההזמנה, שם המזמין ולצרף תמונות של הפריט ונתאם עבורכם שליחות ללא עלות.

שימו לב- לא יהיה ניתן לבצע יותר מ-2 החזרות חודשיות (ללא עלות).

את הזיכוי כספי ניתן יהיה לראות בכרטיס האשראי בו איתו בוצעה העסקה עד 14 ימי עסקים מרגע החזרת המוצרים למחסן.

 

החלפה עם שליח עד הבית 

יש לשלוח מייל לשירות לקוחות האתר עם מספר ההזמנה, שם המזמין ולצרף תמונות של הפריט ונתאם עבורכם שליחות ללא עלות.

השליח יצור איתכם קשר לתיאום החלפת החבילה – יש למסור לו את החבילה הישנה ולקבל ממנו את החבילה החדשה.

שימו לב- באפשרות זו ניתן להחליף רק מידה מאותו הפריט אך לא ניתן להחליף דגם.

 

החלפה בסניפי Vans

יש לגשת לחנות עם האריזה והקופסא המקורית ולהציג למוכר את החשבונית האלקטרונית.

שימו לב-בחנויות תוכלו לקבל זיכוי לקניה בחנויות הרשת בלבד ולא החזר כספי.

לרשימת הסניפים

 

הזמנות אתר עם שוברי BUYME ו/או MULTIPASS
אם ברצונך להחזיר פריט שנרכש באתר ע"י שוברי BUYME ו/או MULTIPASS  - יש לגשת לאחד מסניפי הרשת ולקבל שובר זיכוי לחנות בלבד.

לא יהיה ניתן לקבל עבורם החזר כספי או טעינת כרטיס מחדש.

לא ניתן להחזיר הזמנת אינטרנט עם שליח.

הזיכוי יהיה תקף בחנויות בלבד ולא יהיה ניתן לממש באתר האינטרנט.

 

לכל שאלה או בעיה ניתן לפנות לשירות הלקוחות

חזרה למעלה