החלפות והחזרות

  • עד 14 יום מיום מקבלת הפריט
  • בתנאי שלא נעשה בו שימוש והפריט נמצא עם אריזתו והתווית המקוריים
  • פריט שנפגם ע"י הלקוח לא יהיה זכאי להחלפה/ החזרה
  • כאשר אמצעי תשלום בגין עסקה הינו תווי קניה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען לא תחול זכות הביטול.

 

החזרה עם שליח עד הבית

יש לשלוח מייל לשירות לקוחות האתר עם מספר ההזמנה, שם המזמין ולצרף תמונות של הפריט ונתאם עבורכם שליחות ללא עלות.

שימו לב- לא יהיה ניתן לבצע יותר מ-2 החזרות חודשיות (ללא עלות).

את הזיכוי כספי ניתן יהיה לראות בכרטיס האשראי בו איתו בוצעה העסקה עד 14 ימי עסקים מרגע איסוף המוצרים על ידי שליח.

החלפה עם שליח עד הבית 

יש לשלוח מייל לשירות לקוחות האתר עם מספר ההזמנה, שם המזמין ולצרף תמונות של הפריט ונתאם עבורכם שליחות ללא עלות.

השליח יצור איתכם קשר לתיאום החלפת החבילה – יש למסור לו את החבילה הישנה ולקבל ממנו את החבילה החדשה.

שימו לב- באפשרות זו ניתן להחליף רק מידה מאותו הפריט אך לא ניתן להחליף דגם.

 

החלפה בסניפי Vans

יש לגשת לחנות עם האריזה והקופסא המקורית ולהציג למוכר את החשבונית האלקטרונית.

שימו לב-בחנויות תוכלו לקבל זיכוי לקניה בחנויות הרשת בלבד ולא החזר כספי.

לרשימת הסניפים

 

הזמנות אתר עם שוברי BUYME ו/או MULTIPASS

אם ברצונך להחזיר פריט שנרכש באתר ע"י שוברי BUYME ו/או MULTIPASS 

לא יהיה ניתן לקבל עבורם החזר כספי לכרטיס האשראי או טעינת כרטיס מחדש.

ניתן לגשת לאחד מסניפי הרשת, להחזיר את הפריט ולקבל שובר זיכוי לחנות.

ניתן להחזיר את הפריט עם שליח עד הבית ללא עלות ויתקבל שובר זיכוי למימוש בחנויות הרשת 

הזיכוי יהיה תקף בחנויות בלבד ולא יהיה ניתן לממש באתר האינטרנט.

** פריטי OUTLET שנרכשו עם שובר BUYME לא יהיה ניתן להחזרה לחנויות אלא בתיאום עם שירות הלקוחות

לפניות בנושא רכישה או ביטול גיפט קארד יש לפנות לשירות לקוחות של BUYME במספר 03-3737117

 

לכל שאלה או בעיה ניתן לפנות לשירות הלקוחות

 

 

חזרה למעלה