HOUSE OF VANS LONDON חוזר!

House of Vans ייפתח מחדש ב-2021! בואו לראות מה קורה. House of Vans London יפתח שוב את שערו לציבור ב-4 בנובמבר 2021, לאחר פגרה בת 15 חודשים עקב מגפת הקורונה. 

הפתיחה מחדש תתחיל באירוע התרמה של Ben Raemers Foundation בשותפות עם VICE. בערב יוקרן סרט תיעודי בלעדי ואחריו ייערכו דיון בפאנל ומופע סקייטרים.

הגלריה בקומה התחתונה תצטרף לאקשן עם השקת התערוכה "10 שנים של House  of Vans" שתכלול מזכרות מותגים, תמונות ופוסטרים המנציחים את העשור האחרון של House of Vans. 

גם שעריו של פארק הסקייטבורד הידוע לשמצה של House of Vans ייפתחו מחדש ב-5 בנובמבר, עם Skate Skool ושיעורי סקייטבורד פתוחים בקאמבק שכל כך חיכיתם לו

אבל אירועי הפתיחה רק מתחילים

ב5 וב-12 בנובמבר, House of Vans יקבל בברכה את Doc’n Roll בפסטיבל בריטי בן יומיים של סרטי תעודה על מוזיקה. התוכנית השנה כוללת הקרנה של תשעה מבין סרטי המוזיקה הקצרים והלוהטים ביותר של 2021 על המסך הגדולשל House of Vans, שיציגו כמה ז'אנרים אקלקטיים מטריפים. אחרי ההקרנות ייערכו פגישות עם כמה מהקולנוענים והמפיקים. בהמשך החודש, House of Vans יחזור לערוך שווקים קהילתיים אמיתיים... כל חודש! לקראת חג המולד נוצר שיתוף פעולה עם London Makers Market ב-27 בנובמבר ו-4 בדצמבר כדי להביא את אווירת החג למנהרות ולתת לכולם הזדמנות להתחיל בקניות לחג!

כדאי להתעדכן בתוכניות החדשות דרך המותג החדש של House of Vans London ובאירועים נוספים שיוכרזו.

אנחנו כבר מחכים לכם!

 

חזרה למעלה