VANS X BAPE

VANS ו-BAPE® משלבות את הזהויות האיקוניות שלהן במטרה ליצור קולקציה עבור מעריצי הסגנון האורבני

 

Vans, מותג ההנעלה והביגוד המקורי לספורט אקשן, גאה לשתף פעולה עם BAPE®, החלוצה היפנית האיקונית בלבוש אורבני, בקולקציה הראשונה שלהם אי פעם מכף רגל ועד ראש.

BAPE® ("A Bathing Ape") מביאה את סגנון הרחוב היפני לעולם מאז 1993. BAPE®, הממוקמת בלב ליבה של טוקיו – אחת מבירות האופנה המובילות בעולם – ממשיכה לשמור על מעמדה כסמל לאופנת רחוב כבר למעלה מ-27 שנים.

 

ל-Vans ול-BAPE® אותם שורשים – תרבות רחוב וביטוי עצמי. בשלהי 2020, שני המותגים נתנו למעריצי הלבוש האורבני הצצה למה שיכול להיות, עם קולקציית Customs במהדורה מוגבלת, שנמכרה באופן בלעדי בסין. כמעט שנה קדימה, בהחלט הולם שבקולקציה העולמית הראשונה הן משלבות את הזהויות האיקוניות שלהן במגוון מוצרי ביגוד והנעלה, צלליות קלאסיות.

 

ההשקההראשונה המוגבלת של הקולקציה כוללת שניים מסמלי ההנעלה המזוהים ביותר של Vans ה-Sk8-Hi 38 DX וה-Authentic 44 DX. ה-Sk8-Hi 38 DX כוללת את מתאר ה-ABC Camo של BAPE®, עם טוויסט קלאסי של Vans בשחור ולבן. תווית הסוואה ייחודית בלשון וסוליה חיצונית בדוגמת סטייטמנט של ואפל באדום מוסיפות מגע משודרג. לחובבי הדפס ההסוואה האיקוני של A Bathing Ape, ה-Authentic 44DX כוללת שילוב של ההסוואה הראשונה אי פעם של BAPE® עם בד ריפסטופ של Vans למראה מאופק יותר.

את הקולקציה משלים כובע סטייטמנט, הזמין בשני צבעים – שחור ואפור בהיר – והוא כולל שילוב של סמלי לוגו והדפסי הסוואה. הקולקציה תימכר באופן בלעדי בחנויות קמעוניות של Vans ו-BAPE® וכן באתר Vans.com.

רשימת חנויות:

VANS

האתר של VANS

VANS Store Paris Beaubourg 27 Rue Quincampoix, 75004 Paris, France

 

VANS Store Berlin Butcher Alte Schönhauser Str. 48, 10119 Berlin, Germany

 

VANS Boutique London Covent Garden 5/7 Neal St, London WC2H 9PU, UK

 

VANS Store London Oxford Street 214 Oxford St, London W1D 1LA, UK

 

VANS Store Milan Porta Ticinese Corso di Porta Ticinese, 75, 20123 Milano MI, Italy

 

BAPE

BAPE Store London 24-25 Conduit St, London W1S 2XU, UK

 

BAPE Selfridges London 400 Oxford St, London W1C 1JS, UK

 

BAPE Store Paris 34 Rue de la Verrerie, 75004 Paris, France

 

BAPE Galeries Lafayette 40 Bd Haussmann, 75009 Paris, France

 

BAPE Store Dubai Dubai Mall, 113444 Dubai, AE

 

 

 

 

חזרה למעלה