VAULT BY VANS X ARIES

Vault by Vans גאים להכריז על שיתוף פעולה עם Aries שיושק בסתיו הקרוב.

המותג Aries חוגג תרבויות שוליים, אופנת רחוב נשית ויצירתיות מודרנית. בגדי הספורט הנוסטלגיים שלהם משלבים סיפורים גרפיים מודרניים עם אווירת וינטג' אמריקאית.

Aries חוגג תרבויות שוליים, אופנת רחוב נשית ויצירתיות מודרנית. בגדי הספורט הנוסטלגיים שלהם משלבים סיפורים גרפיים מודרניים עם אווירת וינטג' אמריקאית.

 

קולקציית הקפסולה של Aries ו- Vault by Vans משדרת וייב פראי אותנטי, עם שישה דגמי נעליים ושלושה פריטי לבוש שנבחרו בפינצטה.

הדגם שמוביל את הקולקציה הוא OG Authentic LX – הדגם הראשון של Vans – בשני צבעים בוהקים. העיצוב Weed Muted כולל גפה צבעונית בהשראת עלה המריחואנה עם שרוכים בצבעי ורוד, שחור וצהוב. בנוסף, יש בו עיטור טיפוגרפי ממותג של Aries על רצועת הגומי, פסים צהובים על הסוליה המגופרת וכיתוב ארט נובו על רצועות הסוליה החיצוניות.

 

הקולקציה כוללת גם את הדגם OG Sk8-Mid LX בגרסאות בהירות של צבעי ה-Weed וה-Tiger ואת דגמי ה-Era LX וה-OG Chukka LX עם דוגמת טאי דאי ופסי טיגריס בסגנון Aries בצדדים.

בגזרת הלבוש אפשר למצוא את ה-Art Trip, קפוצ'ון שעל גבו מודפס צלב עם כיתוב צהוב-כתום בהשראת שנות ה-80. בחזית יש שילוב בין הלוגו של Vans והעמודים והגג של Aries. שרוכי הידוק חדשניים משלימים את הלוק. הלוגו של שיתוף הפעולה מופיע גם על חולצת טאי דאי – בחזית ועל הגב. על כובע הגרב עם דוגמת ג'קארד יש לוגואים ענקיים של Vans ו-Aries ולוגו הפוך של Vans למראה "נגד הזרם". כל הפריטים מודפסים ומיוצרים בארה"ב או באיטליה.

קולקציית Aries x Vault by Vans תהיה זמינה מה-11 בספטמבר, 2021 בחנויות שמוכרות את Vault by Vans

קצת על VAULT BY VANS המותג Vault by Vans מציע מגוון עשיר של קולקציות פרימיום ייחודיות. הוא מחבר בין הדגמים המפורסמים ביותר של Vans לאופנה, אמנות ומוזיקה. בכל עונה המותג מציג עיצובים מיוחדים, פרי שיתוף פעולה עם שותפים מובילים בתרבות וביצירה. הקולקציות זמינות לרכישה בחנויות נבחרות בלבד.

 

חזרה למעלה