המותג VANS והמותג KROOKED SKATEBOARDS משיקים קולקצייה משותפת שמארחת את שני הסקייטרים האגדיים נטאס קופאס וריי בארבי

חלוצי הסקייטבורד מביאים לכם קולקציית נעליים ולבוש משודרגת שכוללת אמנות אייקונית

קולקציית ה-Vans x Krooked של נטאס קופאס וריי בארבי זמינה בכל העולם החל מ-25 בפברואר 2022.

 

לרכישה

 

 

 

           


מותג הספורט האתגרי Vans, שנחשב למוביל בעולם בתחום הסקייטבורד כבר יותר מ-50 שנה, גאה לשתף פעולה עם המותג Krooked Skateboards כדי להפגיש שניים מהחלוצים היצירתיים ביותר בסקייטבורד: נטאס קופאס וריי בארבי. מבחינתם של נטאס וריי, ביטוי יצירתי הוא דרך חיים באמנות, במוזיקה ובתרבות. התוצאה של שיתוף הפעולה היא אמנות אייקונית ואותנטית במיוחד.

חברת Krooked ידועה בקרשי הסקייטבורד המקוריים שלה ובשיתוף הפעולה עם אמנים שונים. הפעם, היא ומותג Vans החליטו לארח את הסקייטר הידוע נטאס – דמות משמעותית ומקור ההשראה של הסקייטר ריי במהלך שנותיו המעצבות כגולש צעיר. נטאס, אמן מוערך בקהילת הסקייטרים ומחוצה לה, יצר דמות חדשה שהיא שילוב בין גרפיקות סקייטבורד מפורסמות: הפנתר שלו, בובת הסמרטוטים (Ragdoll) של ריי והעיניים האייקוניות של Krooked. עכשיו הדמות הייחודית מופיעה על פני הנעלה, ביגוד וקרשי סקייטבורד.

קולקציית Vans x Krooked מציגה בגאווה אתVans Checkerboard Union  (VCU) – תת-קבוצה של Vans Skateboarding ששמה דגש על טכנולוגיות חדשניות בהנעלה, על שיתופי פעולה במהדורה מוגבלת ועל אביזרי סקייטבורד חיוניים. המטרה שלנו היא לקדם את תרבות הסקייטבורד ואת קהילות הסקייטבורד ברחבי העולם. הצ'קרס מסמל אחדות והרמוניה, ולכן הוא מייצג כל כך טוב את Vans Checkerboard Union שמאגד את חנויות הסקייט הטובות ביותר יחד עם משתפי פעולה מובילים וגולשי סקייטבורד מכל העולם, כדי לספק לאנשים שהכי חשובים ל-Vans את מה שהכי חשוב להם.

 

     

בנוסף, הנעליים Skate SK8-Hi®, Skate Slip-On ו-Skate Old Skool™ בצבע שחור, מציגות בחלק העליון וריאציות נוספות של הדמות של נטאס ושל הדפס ה-Checkboard. נעלי ה-Skate SK8-Hi® כוללות את הכיתוב Vans x Krooked באותיות אדומות בכתב יד, וכיסוי זמש באזור העקב, עם התבליט "By Natas" בנעל שמאל ו-"For Ray Barbee" בנעל ימין. כל הנעליים בקולקציה מחוזקות בחומר DURACAP™ כדי להגן על אזורי השחיקה העיקריים, ובמדרסים בולמי זעזועים מטכנולוגיית PopCush™ להגנה מפני פגיעות.

הקולקציה כוללת חולצות Off The Wall בצבעים כחול ים ושחור, ז'קט פליז בצבע שחור עם הדפס Checkboard בשרוולים וכובעי Snapback בכחול ים. כל הבגדים מעוטרים בציורי ה-Ragdoll והפנתר של נטאס ובלוגו של Vans x Krooked.

לרכישה


חברת Krooked נוסדה בשנת 2002 על ידי מארק גונזלס, אחד הסקייטרים המשפיעים ביותר בהיסטוריה המודרנית, והפכה במהירות למובילה בתחום מוצרי הסקייטבורד. חברו של מארק, הסקייטר האגדי ריי בארבי, הצטרף רשמית ל-Krooked Skateboards בשנת 2020. ריי ידוע כסקייטר שקידם מאד את תחום הסקייטבורד רחוב במהלך 30 שנות הקריירה שלו, וגם כמוזיקאי וכצלם בעל שם עולמי. נטאס קופאס, שנחשב לאחד הסקייטרים המקצועיים הראשונים בעולם, והראשון שהופיע עם נעליים ייחודיות משלו, השפיע על דור שלם של סקייטרים – כולל ריי בארבי שפיתח בהשראתו את הסגנון הנצחי שלו. האמנות של נטאס הופיעה על פני מותגי סקייט רבים במהלך השנים. כיליד סנטה מוניקה שבקליפורניה, הרוח היצירתית שלו על הסקייטבורד ומחוצה לו מגלמת היטב את ה-DNA של Vans.

קולקציית Vans x Krooked של נטאס קופאס לריי בארבי זמינה החל מ-25 בפברואר 2022 בחנויות המובחרות של Vans Skateboarding וב-Vans.com/Skateboarding.

 

 

 

 

 

 

 

 

חזרה למעלה