איך להשמיש את ה-VANS

 

מתים לצאת לרחוב עם ה-Vans החדשות? לא הייתם רוצים כפות רגליים דואבות שיאטו אתכם! מאוד חשוב לנו לעזור ללקוחות שלנו למצוא את הנעל שהכי מתאימה להם, אם זה בסגנון, בעיצוב או במידה. 

אנחנו ממליצים לכם להיעזר בטיפים וברעיונות הנבחרים בנושא השמשת הנעליים במהירות, כדי שתוכלו לצאת החוצה ולהתאים אותן אליכם...

לבישת גרביים עבים כדי להשמיש את הנעליים

נתחיל מההתחלה. שלפו מהמגירה התחתונה את הגרביים העבים שלכם. לבישת חומר עבה יותר יכולה לעזור למתוח את הנעל כך שכפות הרגליים לא יסבלו.

1. מצאו זוג גרביים עבים, או שני זוגות גרביים שבהם אתם משתמשים ביומיום, ולבשו אותם מתחת לנעלי Vans החדשות.

2. קשרו את שרוכי הנעליים כרגיל ‒ אלא אם אתם משמישים זוג נעלי Slip-On כמובן ‒ אבל אל תקשרו אותם באופן הדוק מדי! הרעיון הוא להרחיב את הנעל מעט כך שתהיה נוחה יותר ותתאים לכם באופן אישי.

3. נעלו את ה-Vans בבית ‒ שעה או שעתיים בכל ערב זה מושלם.

נעילת הנעליים לפרקי זמן קצרים ותכופים בנוסף ללבישת גרביים עבים כדי לשחרר את החומר, בשביל להשמיש את הנעליים פשוט כדאי לנעול אותן לזמן קצר מדי פעם.

1. נעלו את ה-Vans, הפעם עם איזה זוג גרביים רגילים שבא לכם. לגבי סגנונות הקשירה של השרוכים, קשרו אותם כך שתהיה לכם התאמה נוחה על כף הרגל.

2. נעלו את ה-Vans לפרקי זמן קצרים, ומומלץ להישאר קרובים לבית בפעמים הראשונות.

3. הסירו את הנעל מיד כשאתם מרגישים חוסר נוחות או שפשוף.

4. חזרו על השלבים האלה לעתים קרובות ככל האפשר. פעמיים ביום זה מצוין, אבל אנחנו יודעים שהלקוחות שלנו הם מאוד אקטיביים.

כיפוף הנעליים במטרה להשמיש אותן נעלי Vans מתוכננות לעמוד בקצב החיים המהיר שלכם, עם סוליות הגומי המגופר בעיצוב חזק שמספקות עמידות ותמיכה לטווח ארוך. ולמרות זאת, אם צריך לעזור מעט יותר לנעליים כדי להשמיש אותן, אל תחששו לרכך אותן עם מעט כוח.

1. אחזו בקצה הקדמי של הנעל בידכם השמאלית ובעקב בידכם הימנית והחזיקו חזק.

2. כופפו לאט את הנעל כלפי פנים, תוך לחיצה של שני הקצוות זה כלפי זה עד שתרגישו התנגדות ‒ זה יעזור לסוליות להסתגל לקשתות שבכפות הרגליים שלכם.

3. חזרו על השלבים בנעל השנייה.

אם אתם רוצים אפילו יותר תמיכה, אתם מוזמנים לנסות את נעלי ComfyCush™ החדשות בדגמי Slip-on, Authentic, Old Skool, Era ו-Sk8-HI. הן מתוכננות עם סוליה רכה יותר בשביל נוחות שלא עוזבת אתכם, ועוזרות לכם להישאר על הרגליים למשך זמן ארוך יותר.

שימוש במייבש שיער כדי לסייע לכם להשמיש את הנעליים

החימום טוב במיוחד לדגמי העור שלנו, כי הוא יכול לעזור לכם להעניק לנעליים את צורת הרגל שלכם, למען ההתאמה המושלמת.

1. בעזרת מייבש שיער, חממו את הצד האחורי של הנעליים, וכל אזור נוסף שגורם לכם חוסר נוחות, בחום בינוני עד שהנעליים יהיו חמימות ורכות.

2. לבשו גרביים עבים כדי להגן על כפות הרגליים שלכם מפני החום, נעלו את ה-Vans והסתובבו בהן בתוך הבית עד שהנעליים יתקררו ‒ זה יעזור לרכך את הצד האחורי ולגרום לו לקבל את צורת הרגל, כך שהנעליים יהיו נוחות יותר.

3. בצעו את התהליך בשתי הנעליים וחזרו על השיטה הזו שוב ללא חשש. ככל שתנעלו את ה-Vans לזמן ארוך יותר, זה עדיף.

איך להפסיק שפשוף שנגרם מהנעליים

אין משהו שיכול לקלקל את מצב הרוח יותר מאשר שלפוחית. היעזרו בשיטה הבאה כדי למנוע שפשוף ברגע שתתחילו לנעול את ה-Vans לכל מקום.

1. שימו כמות קטנה של וזלין - לא צריך הרבה כדי להשיג תוצאות.

2. שפשפו את הווזלין על הצד האחורי של העקב, במקום שבו הכי סביר שהנעל תגרום אי-נוחות. בדרך כלל, זה ממש מעל קו הגרב.

אפשרות אחרת היא ללבוש גרביים שמכסים את הנקודה שבה העקב עלול לגרום שפשוף ‒ חשוב לזכור שתצטרכו זוג ארוך יותר לדגמי Sk8-Hi.

עכשיו נעלי Vans מוכנות לדרך! אם אתם מתלבטים איך לשמור שהן יישארו נקיות, עיינו במדריך שלנו בנושא "איך לנקות את נעלי Vans" כדי לשמור על מראה חדש, או כדי לחדש זוג ישן ולהחזיר אותו לימי הזוהר.

 

חזרה למעלה