VANS X WADE GOODALL

אין הרבה אנשים עם יצירתיות מתפרצת וגישה נון-קונפורמיסטית כמו של וייד גודול: האמן האוסטרלי והגולש המקצועי של Vans, וזה שעומד מאחורי אפוס הגלישה הקולנועי  Pentacoastal.

אפשר לראות בקלות כמה וייד מעריץ עיצוב פונקציונלי ודינמי. רק צריך להסתכל על הדגם Destruct SF בקולקציית Vans x Wade Goodall. הוא גולת הכותרת של הקולקציה: צבוע כולו בשחור עם חיזוקי גומי מחוספסים באזורים שנוטים להישחק. דגם שכמעט אי אפשר להרוס. יש לו גם גפות עור, תפרים לבנים מנוגדים, ושרוכים בצהוב עז שהופכים את Destruct SF של וייד לאחד מדגמי נעלי העבודה הכי ייחודיים בסביבה.

לדגם Sk8-Hi 138 Decon SF של וייד יש זמש שחור בגפה ועור שחור בחלק הקדמי. בנוסף, הוא כולל תפרים לבנים מנוגדים, שרוכים כחולים ועיטורי כוכבים שחורים על הרצועות הלבנות של הסוליה החיצוניות. דגם ה-Slip-On SF שואב את השראתו מהמגפיים שהטריפו את מופעי המרתף בסצנת הפאנק הבריטית המוקדמת. הוא עשוי עור וזמש שחורים עם תפרים בצבע מנוגד ורקמה צבעונית בולטת בחלק הקדמי של הנעל. בכל הדגמים האלו יש גם רפידות UltraCush, כך שאפשר לנעול אותם בנוחות לאורך כל היום.

חולצת הכפתורים SS מקולקציית Vans x Wade היא בצבע אופווויט שמתאים לכל אירוע. יש לה מגוון פרטים עדינים, כמו כיס עם כפתור ופאץ' משבצות רקום של Vans מעל המכפלת. על חולצת הטי SS מהקולקציה מופיע פסל הראש הקלאסי עם פרחים צבעוניים וכוכבים סביבו, בקומפוזיציה שובבה ומאופקת.

כובע המצחייה משלים את הקולקציה, עם מצחייה בצבע חום טבעי ולוגו רקום של Vans באופווייט.

קולקציית Vans x Wade Goodall זמינה עכשיו בחנויות Vans וברשת.

 

חזרה למעלה