Jul 27, 2020

WEIRD WAVES

חקר הממלכות שמחוץ לעולם הגלישה

לצפייה בפרקים החדשים כאן

הסדרה זוכת הפרסים בתחום התוכן המקורי שהרעידה את העולם חוזרת! עונה 2 של Weird Waves בהנחיית דילן גרייבס פותחת את העשור החדש בסדרת גלים טובים וקפואים, הרחק בעומק מפרץ אלסקה.

לצפייה בסרטון

תוך הסתכנות בגלישה על גל שנגרם מקרח נופל – כן, קרח נופל – המשמיע צליל מחריש אוזניים עם כל חתיכת קרחון שנשברת ויוצרת גל, גרייבס מכה שנית! בפרק החדש, דילן גולש על מה שהמקומיים ב-Turnagain Arm מכנים "הגל הארוך ביותר באמריקה".

סדרת הגלישה המשובחת ממשיכה בחקר תולדות הפנים והמקומות הלא שגרתיים של ענף הגלישה, במטרה להציג את הגלים המוזרים ביותר בעולם שאי פעם גלשו עליהם, שאינם נמצאים בחופים הטיפוסיים שטופי השמש. אל תחמיצו את ההרפתקאות של דילן באלסקה, ניגריה, פורטוגל ועוד בהמשך!

Weird Waves, בהנחיית דילן גרייבס – חבר בנבחרת הגלישה העולמית של Vans ועם הבמאי דייב מלקולם, שהיה שותף ליצירתה, היא הצדעה לצד המחוספס של הגלישה. צד זה לעתים רחוקות בלבד זוכה לתמיכה, אך הוא מעניין באותה מידה כמו כל שבירה אחרת. הודות לאנרגיה המעלפת של גרייבס, לכישרון הגלישה הייחודי ולתבונה ההיסטרית שלו, Weird Waves חולקת כבוד לגיבורים האלמונים של תרבות הגלישה, ושופכת אור על הסיפורים מלאי התשוקה מכל העולם. צפו עכשיו בשידור הבכורה של העונה השנייה של Weird Waves ב-YouTube.com/Vans.

חזרה למעלה