BOOT SKOOT LX של VAULT BY VANS

Vault by Vans  גאים להציג את Boot Skoot LX: דגם מגפיים ששואב השראה מה-Surf Boot של Vans. מגפי ה-Boot Skoot LX הם פרי החזון של @giaxseo ו-@yavezanthonio. יש להם צללית חלקה שמעניקה לוק של מגף גלישה עם עמידות ומבנה שמותאמים לרחוב.

שאבנו השראה מה-Surf Booty שלנו למים קרים ויצרנו מגפיים אופנתיים שמתאימים להליכה על הקרקע. הגפה עשויה מגומי ניאופרין כקריצה למקור, עם תוספת של חורי אוורור ונוחות משופרת. כיסויי עור וגומי מעניקים לעיצוב עמידות וצורה, וסגירת סקוץ' ורוכסן מאפשרים לנעול ולחלוץ אותו בקלות. המגפיים מסתיימים בטוויסט ייחודי על סוליית ה-Waffle האייקונית.

ה-Boot Skoot LX מגיע בצבע שחור עם פסי צד לבנים, ובצבע לבן טהור עם פסי צד שחורים. בשני הצבעים יש סוליית ופל שקופה עם דוגמת משבצות.

דגם ה-Boot Skoot LX של Vault by Vans יהיה זמין ב-28 באוגוסט, 2021 בחנויות שמוכרות את Vault by Vans. למידע נוסף ונקודות רכישה אפשר לבקר בקרו ב- The Drop List, לוח שנה שמציג את הקולקציות הכי אקסלוסיביות של Vans.

קצת על VAULT BY VANS המותג Vault by

Vans מציע מגוון עשיר של קולקציות פרימיום ייחודיות. הוא מחבר בין הדגמים המפורסמים ביותר של Vans לאופנה, אמנות ומוזיקה. בכל עונה המותג מציג עיצובים מיוחדים, פרי שיתוף פעולה עם שותפים מובילים בתרבות וביצירה. הקולקציות זמינות לרכישה בחנויות נבחרות בלבד.

 

חזרה למעלה