VANS ו-NAPAPIJRI משתפים פעולה בקולקציה במהדורה מוגבלת

פריטים מרכזיים מהמגוון של Vans’ MTE בעיצוב רענן לעונה זו – מעוצבים מחדש מתוך אהבה לאוויר הפתוח.

קולקציית Napapijri תהיה זמינה ב-5 בנובמבר 2021.

חברת Napapijri נולדה ב-1987 בצל מון בלאן, ההר הגבוה ביותר באירופה. Napapijri מתהדרת במורשת איטלקית, שם פיני ולוגו בצורת דגל נורווגי, וחציית הגבולות וההתנגדות לתיוגים טבועות ב-DNA שלה. את הז'קט האיקוני של Napapijri לובשים ברחבי העולם, מפסגות ההרים ועד הערים – החברה משגשגת בהצטלבות האופנה עם הטבע, ומחברת את הקוטב הצפוני לעולמות האופנה הרגילה, אופנת הרחוב ומעבר להן.

קולקציית Vans x Napapijri משלבת את ה-DNA של המותגים עם המורשת והחזון המשותפים – היא מייצגת ביטחון עצמי באמצעות סטייל ומגשרת את הפער בין הטבע לערים שמעניקות לנו השראה. היא מציגה שני סגנונות הנעלה מרכזיים כולל UltraRange Exo Hi MTE-2, דגם SK8-Hi MTE-2 בשני צבעים (ערפל יער וכחול), Old Skool MTE-1 ודגם Coast CC האופנתי. פריטי היוניסקס האיקוניים האלה עוצבו מחדש והתרעננו בשימוש בשילובי צבעים ייחודיים וחומרים עמידים, המגלמים הרפתקנית. 

להשלמת הקולקציה מכף רגל ועד ראש אנחנו מציעים מגוון של בגדים עליונים ואביזרים כדי שתפרחו ותצליחו בכל מזג אוויר. פריט הדגל של קולקציית Vans x Napapijri הוא מעיל הגשם המרופד, המורכב מניילון ממוחזר, בטנת פליז ומשבצות מוטבעות, ומטשטש את הקווים בין האופנתי לפונקציונלי. המעיל האיקוני נמכר בשני צבעים – אפור יער ושחור לגברים וגרסה שחורה לנשים. 

בין האביזרים הבולטים תמצאו כובע באקט Sherpa, כובע גרב אופנתי ותיק גב פונקציונלי. בצירוף נעלי Vans x Napapijri, תהיו מסודרים החורף עם שיתוף הפעולה הזה. 

קולקציית Vans x Napapijri תהיה זמינה מ-5 בנובמבר בחנויות Vans ובאינטרנט.

 

חזרה למעלה