VANS X BOYS OF SUMMER

Old Skool, Rowan Pro ו-Varix מקבלים טיפול מ-Boys Of Summer קולקציית Vans x Boys of Summer תהיה זמינה מה-27 במאי, 2021

ב-Vans חושבי כל הזמן על שת"פים חדשים עם מותגי סקייטבורד מקוריים. הפעם החלטנו לעבוד עם Boys of Summer, שיוצרים סרטונים נוסטלגיים שמצליחים ללכוד את המהות האמיתית של ענף הסקייטבורד. ביחד, Vans ו-Boys of Summer יצרו קולקציה ייחודית עם שלושה צבעים חדשים לדגמים Classic Skate Old Skool, Rowan Pro ו-Varix.

הסרטונים שהעניקו ל-Boys of Summer את המוניטין שלהם מתמקדים באגדות סקייטבורד, סקייטרים חדשים ומבטיחים ומשפיענים. הם מבליטים את הדינמיקה הייחודית בין הבנים כשהם נוסעים ממקום למקום וגולשים ביחד על הסקייטבורד. הקולקציה Vans x Boys of Summer ממחישה את הדינמיקה הזו עם "דגמי מקצוענים משותפים": דגמים עם שם של סקייטר אחד על הנעל השמאלית ושם אחר על הימנית. השמות מופיעים על הגפה, ואפשר לראות אותם גם על הסוליה החיצונית דרך גומי שקוף. בכל שלוש הדגמים שבקולקציה מופיע ציטוט שחש  וב לצמד הסקייטרים על התווית בחלק הפנימי של הלשון. על הנעליים מודפסים העיצובים של אלקסיס רוס, שקורצים לציטוטים מתרבות הפופ בסרטונים של Boys of Summer.

הדגם המרכזי בקולקציית Vans x Boys of Summer הוא Skate Old Skool: זוג נעליים בצבעי כחול נייבי ושחור עם גפת קנבס כחולה, פסי זמש שחור ורצועת גומי שחורה שמחברת בין הנעל לסוליה. על הנעליים מופיעים שמותיהם של Jerry Hsu ו-Baby Girl. פס הצד הלבן והשמות על העקב מעניקים להן מראה קלאסי. המשפט “Good Times, Bad Times” כתוב על הלשון החיצונית, והכיתוב "Boys of Summer" מקשט את רצועת הגומי בצדדים.

Vans ו-Boys of Summer עושים כבוד גם לסקייטרים רואן זורילה ואיידן מקיי, עם עיצוב חדש לדגם Rowan Pro. השמות של רואן ואיידן מופיעים בכתב מסולסל על הנעליים שצבען כחול נייבי, והכיתוב "Boys of Summer" מופיע על הרצועה שבצדדים.

העיצוב השלישי והמפתיע, שמבוסס על דגם ה-Varix, כולל את שמותיהם של Manute ו-Steve Lee. הגפה בצבעי שחור ונייבי מזכירה את נעלי הסקייט של שנות ה-90, והיא מעוטרת בלהיטי רטרו מתרבות הפופ, פסי זמש דקים וכחולים, רצועות חיצוניות לבנות וסוליית גומי קריסטל.

חזרה למעלה