VAULT BY VANS X WACKO MARIA

האוסף Valut מבית Vans גאה להכריז על חלקו השני של שיתוף הפעולה עם Wacko Maria. מותג יפני שנוסד ב-2005 על ידי Asuhiko Mori. ונודע בעיצובים אומנותיים ובחומרי גלם. איכותיים.

החלק השני של שיתוף הפעולה כולל סרטון שמדגיש את האנרגיה והמהות הגלומים במותג Wacko Maria. הסרטון בכיכובה של Kunichi Nomura, בוים על ידי Marget ועוקב אחר Kunichi במהלך פעילותיה היומית וסגנון החיים של  Guilty Party. Wacko Maria שנוסדה בטוקיו מאמינה בפילוסופיה שבבסיסה 'המוזיקה היא מה שמניע את הדמיון' ושואבת השראה נוספת מעולם הקולנוע והאומנות. האוספים שלה ידועים במקוריות, איכות ייצור וירידה לפרטים. היוזמה העסקית הראשונה של Mori הייתה בר שנקרא Rock steady ואהבתו למוזיקה נותרה בלב העשייה של המותג Wacko Maria.

החולצה המכופתרת עם הצווארון שימשה במהלך השנים כבסיס לפיתוח חלק מהדגמים הידועים ביותר של Wacko Maria. שני המותגים נותרו נאמנים לירידה לפרטים ולאיכות הייצור הגבוהה ובמסגרת חלקו השני של שיתוף הפעולה בינהם הושקה חולצה קצרה עם צווארון וכפתורים שמיוצרת ביפן וזמינה בשלושה גוונים (לבן,חום וסגול) שמהווים מחווה ולתרבות הווניל ולסניקרס OG LX.

 

 

 

 

 

 

חזרה למעלה