VANS X DIME WAYVEE

הדגם החדש של Vans מתעורר חיים בצבעים המפורסמים של Dime

דגם ה-Wayvee מקולקציית Vans x Dime יהיה זמין מה-17 ביולי ב-Dime ומה-24 ביולי, 2021 בחנויות נבחרות שמוכרות את Vans Skateboarding.

אנחנו גאים לחשוף את הדגם החדש של Vans, המותג המקורי

לנעליים ולבגדי ספורט אתגרי. Wayvee עוצב כולו בשיתוף עם סקייטרים שיודעים איך לפרוץ גבולות – בסטייל ובסקייטבורד.

לרגל ההשקה חברנו למותג הסקייטרים Dime ויצרנו דגם בגוון הצהוב האופייני למותג. העיצוב ממחיש את ההתפתחות של Wayvee בכל מה שקשור לביצועים ולסגנון על הסקייטבורד.

מבנה הגפה של Wayvee חדש לגמרי,עם רשתות שקופות מחוזקות שמאפשרות אוורור מרבי וגמישות.

חיזוק DURACAP בחלק הקדמי עוזר להאריךאת חיי הנעליים. בטנת ה-LuxLiner מאפשרת לנעליים להתאים כמו גרב לכף הרגל ומעניקה תמיכה ונוחות משופרות. בבסיס הדגם נמצאת סוליית

ה-Wafflecup המהפכנית, שילוב שמאפשר לסקייטרים לקבל את תמיכת ה-cupsole שהם צריכים ולהנות מתחושת הקרש של הסולייה המגופרת המסורתית. התוצאה נעליים גמישות להדהים ועמידות להפליא, עם ריפוד שמספק הגנה מרבית מפני זעזועים.

ל-Vans יש שפה משותפת עם Dime, והקולקציה מתמקמת בנוחות

בצומת שבין אופנה לסקייטבורד.  דגם ה-Wayvee המחודש מוצע בצבעי כחול דמדומים ולבן טהור. הזמש היוקרתי והלוגואים הרקומים

של Vans ו-Dime יוצריםמראה ייחודי, וצבע ההיכר הצהוב של Dime מקשט את פנים הסוליה

ואת תגית העקב עם הכיתוב "Off The Wall". הסוליה החיצונית השקופה בהחלט בולטת בשטח –ודרכה אפשר לראות את הדפס המותג של Dime.

המותג Dime התחיל עם צוות קטן של סקייטרים צעירים שצילמו קליפים בעיר הולדתם, מונטריאול שבקנדה. מהר מאוד הוא הפך לאחד

ממותגי הסקייטבורדהמשפיעים ביותר. בסרטונים ההומוריסטיים של Dime יש אווירה נוסטלגית של שנות ה-90 שכבשה את לבבותיהם של סקייטרים ברחבי העולם.

אתגר ה-Dime Glory השנתי שלהם, בשיתוף פעולה עם Vans, הוא אחד מאירועי הסקייטבורד הכי משוגעים ומבדרים שיש. קל לראות של-Dime יש השפעה תרבותית שאסור לפספס.

דגם ה-Wayvee מקולקציית Vans x Dime יהיה זמין מה-17 ביולי ב-Dime ומה-24 ביולי, 2021 בחנויות נבחרות שמוכרות את Vans Skateboarding.

 

חזרה למעלה